onsdag 10 juli 2013

Cefour: TV-reklam för Easy Wine Glass

Sommarens fyndigaste vinprodukt, Easy Wine Glass – som blivit en hit i ”festival-Sverige” – finns nu också tillgängligt på Systembolaget.
Detta kommer att uppmärksammas via TV-reklam i Kanal 5 tillsammans med banner-annonsering på Ticnet.se och Aftonbladet.se samt genom en speciellt framtagen kampanjsida.
Samtidigt lanseras en ny varumärkeshemsida, www.easywineglass.com

Åhusföretaget Cefour Wine & Beverage har bokstavligen tänkt utanför flaskor och boxar och utvecklat en lika enkel som brilliant produkt. Ett förfyllt, drickfärdigt vinglas!

Slipp flaskor och glas på nästa trädgårdsfest, ta enkelt med ett par glas i picknick-korgen eller på campingen. Lätt att hantera, inget kross och med sin låga vikt och återvinningsbara plast även bra för miljön.

Easy Wine Glass finns tillgängligt i tre varianter, en röd ”grillvänlig” Merlot, en vit fräsch Chardonnay och en somrig rosé. Samtliga viner odlade på sluttningarna kring vackra Limoux i sydöstra Frankrike för att sedan direktimporteras till tappningsanläggningen i Skåne. Merparten av de producerade vinglasen går på export till USA och Västeuropa där glasen säljs i vanliga livsmedelsbutiker eller i sk. to go-butiker, men också till konsert- och festivalarrangörer eller till kunder inom rese- och turistnäringen.

På den svenska marknaden är det mestadels besökare på festivaler och större events som haft möjligheten att upptäcka Easy Wine Glass. Bl.a. kunde besökarna på Sveriges största festival Bråvalla avnjuta vinerna till skön musik.

Cefour Wine börjar med tv reklam och lanserar www.easywineglass.com


Läs mer...

www.easywineglass.com

www.cefourwine.com




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar